MeMyselfAndMyBike

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2018

Vara sysselsatt.

Av memyselfandmybike - 27 oktober 2018 23:24

Slocknade runt 22.30 igår av psykisk utmattning. Vaknade runt halv 3 tiden i soffan. Och gick och la mig i sängem för att försöka sova vidare. Men det gick ju inte tankarna började fara igen. Dit jag jag ännu inte ska.

Har i inte fått några besked ännu. Vad som kan så fel till. Vi får ta en dag i taget. Fast det kan vara jobbigt ibland.

Jag försöker hålla mig sysselsatt. Och umgås med de vänner som jag vet finns där alltid för mig. Jag vet ite vad jag skulle göra utan de människor runt mig.

Är otroligt glad över att mamna har de vännerna hon har runt sig. Fast jag vet att hon vill klara av allt själv. Vi kanske inte säger till varandra att jag älskar dig. Men jag måste nog börja göra det för att visa för henne hur mycket hon betyder för mig.

Jag älskar dig mamma över allt annat.

Jag kan inte skriva det utan att tårarn rinner ner för min kind.

EN DAG I TAGET

GÖR SOM GRODAN
LEV PÅ HOPPET.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av memyselfandmybike - 25 januari 2020 02:16

Nu säger jag god natt. Försöker att vara vänlig och omtänksam mot de jag trodde var mina vänner men ändå så blir man "lämnad" själv. Kanske lika bra det vad vet jag. Ensam är ju stark. Eller? Ställer ständigt upp på mina vänner men vad får ...

Av memyselfandmybike - 1 december 2019 02:00

Jag är trött på att vara tjejen som man har i hemlighet för alla andra. Ingen ska veta att vi träffas och umgås. Det har varit så i 4 fall de senaste 2 åren. Men nu har jag har jag sakt till mina närmaste vänner att jag har en relation med dessa kill...

Av memyselfandmybike - 28 juli 2019 04:48

Kross mig ännu mer när jag ändå ligger. Men jag lovar dig att jag reser mig snabbare än du någonsin hade gjort om du var i samma situation jag är. ...

Av memyselfandmybike - 22 juli 2019 11:48

Jag mår så psykiskt illa så det känns att jag kan spy vil?en sekund som helst. Jag var tillsammans med en i över 7 år och under den tiden fick jag aldrig några blommor av honom. Varken på födelsedagar eller namnsdagar. Men nu har han träffat en ...

Av memyselfandmybike - 26 oktober 2018 21:42

Jag fattar vad som händer. Men jag vill inte ta in det. Ändå sittrer jag här i soffan och kan inte gråta längre. Känner mig så uppgiven. Undrar när vi ska få det lung och ro en stund. Det är inte är väl inte så mycket begärt. Jag orkar orkar in...

Ovido - Quiz & Flashcards