MeMyselfAndMyBike

Alla inlägg under maj 2013

Av memyselfandmybike - 4 maj 2013 11:25

Hejsan!


Ja det gör den verkligen. Det har gått ett år sen jag skrev sist.

Bor fortfarande i Visby. Men önskar kanske ibland att jag bodde själv.

Jag vet inte men just nu har vi haft en rätt lång period som vi det har varit mycket shaffs och gnabb.

Man orkar bara till en viss gräns. Får se nu när jag har jobb. Hur det blir då? Man kan ju hoppas på det bästa.


Jobbade på Kneippbyn förra sommaren och även denna sommaren. Fast jag fick börja mycket tidigare i år.

Det känns riktigt skönt att vara igång. Men det märks i kroppen att man inte har jobbat på hela vintern.

Men som sagt riktigt kul att vara igång igen.


Kommer inte på mer att skriva just nu men vi lär nog höras lite oftare nu.


Kram på er önskar Mimmi


Ovido - Quiz & Flashcards