MeMyselfAndMyBike

Alla inlägg under december 2019

Av memyselfandmybike - 1 december 2019 02:00

Jag är trött på att vara tjejen som man har i hemlighet för alla andra. Ingen ska veta att vi träffas och umgås. Det har varit så i 4 fall de senaste 2 åren. Men nu har jag har jag sakt till mina närmaste vänner att jag har en relation med dessa killar. De känner även killarna så varför ska man ha en hemlighet för vänner.

Men nu hör de inte av sig längre. Vad är det som är fel med mig som gör att de inte vill säga att de träffar mig?

Man börjar tvivla på sig själv om man är älskvärd eller inte. Jag tycker ändå att jag förtjänar att de visar att de tycker om mig. Inte bara bra att ha till sällskap och sex när det passar dom.

Jag vet inte hur jag ska bete mig för att killar ska vilja vara tillsammans med mig. Eller får jag helt enkelt nöja mig med engångsliggen mef fem i två ragget på krogen.

Känns som jag testat allt. Ge utrymme, va lite på, visa att jag gillar dom. Känns tröstlöst. Kanske bättre att inte ha någon alls. Eller så kanske man får utvidga sök området till tjejer också.

Villsen själ. Som inte vet vad jag ska göra.

Kram på er.

Ovido - Quiz & Flashcards