MeMyselfAndMyBike

Alla inlägg under november 2017

Av memyselfandmybike - 30 november 2017 03:25

Ja nu har det gått en tid sen jag blev dumpad. Men livet går vidare i rasande fart.

Det som hänt är att jag insett att jag förtjänar bättre. Och att jag mår bättre än på länge.

Men så händer livet ... Lyckades att bryta båda benen i höger underarm. Nära handleden. Så nu har man gått i tre veckor med gips. Var av en vecka med två stift för att hålla ihop det. Så nu är det bara 2 veckor till med kli och ont.

Det som är tråkigast är att jag har ett jobb som jag trivs riktigt bra med. Men är tyvärr sjukskriven från nu då. Efter som jag klanat mig. Jag säger bara kolla var ni går och kolla inte på telefonen. Ett tips bara. ?

Varför jag skriver nu är på grund av att jag inte har nått för mig på dagarna så väder jag på dygnet. Men nu ska jag göra ett försök att sova. Så sov så gott alla där ute.

Så här kan det se ut när man har fått benbrott i underarmen.

Ovido - Quiz & Flashcards