MeMyselfAndMyBike

Alla inlägg under mars 2012

Av memyselfandmybike - 13 mars 2012 15:21

Ja. Var ska man börja. Det har gått ett år. Interjuvn som jag skrev om förra gången ledde till jobb.

Så har jobbat på två ställen men samma ägare. Jag lyckades jobba så mycket att jag fick ihop till en ny a-kasse period.

Det känns grymt skönt för då är jag inte så beroende av arbetsförmedlingen längre.

Inte för att de gjorde mycket för att hjälpa mig. Men det är ju ingen ovanlighet.


Har flyttat till Visby och det är bra här. Söker jobb till sommaren igen.

Har ett intressant möte bokat. Så vi får se vad som händer efter det.

Hade ju varit skönt att få ett heltids jobb någon gång. Men vi får se hur det gå.


Annars rullar livet på i sakta mak. Kärlek finns det.

Han säger ofta att han älskar mig. Och det känns riktigt bra.

Känner väl att jag kanske inte ger tillbaka lika ofta som jag får. Får försöka bli bättre på det.

Annars händer det inte så mycket i mitt liv just nu. Sitter just nu och vänta på svar från jobb jag sökt.

Kan inte göra så mycket mer just nu. Åt den saken iaf. Det är bara att vänta och se.

Men tålamod är inte min stora styrka. Men men.


Jag får se fram emot att jag snart kan ut och åka motorcykel. Ska bara kolla i fall det behövs nytt däck fram.

Hoppas på att jag kan köra en säsong till med de jag har på. Vi får se.

Ska se om vi kan få igång Suzukin så man kan köra med den också. Den är så himla rolig att köra.

Man ska ju leva för det roliga i livet. Och sätta sig på en hoj. Det finns inte ord att beskriva hur det är.

Möjligtvis total frihet. JAg blir så himla avslappnad efter jag varit ute och åkt. Det är frihet i sin högsta form.

Har den 7/7 haft mitt motrorcykelkotr i två år. Körde upp på begrännsad. Så nu efter dessa två år kan jag köra tung.

Se om man kan ta och sno mammas någon gång och se hur det känns med den. Vi får se vad som händer.


HA DET BÄST SÅ LÄNGE.

Ovido - Quiz & Flashcards