MeMyselfAndMyBike

Alla inlägg den 10 december 2017

Av memyselfandmybike - 10 december 2017 02:57

Det kanske inte låter så snällt men det känns så. Jag vet att han gjorde det innan vi blev tillsammans för att han kände sig ensam. Och med alkoholen så dövade det känslan för stunden. Han har svårt att prata om hur han mår.

Det som oroar mig är att han har en dotter som jag kommit väldigt nära. Och jag ser att hon är orolig för honom. Hon har knappt varit och hälsat på honom sen jag blev tillsagd att dra.

Jag är glad att jag mår så pass bra som jag ändå gör. Jag har accepterat situationen som den är. Även dom på jobbet har sagt att jag ser gladar och mindre stressad. Jag känner mig mycket lugnare än jag gjort på många år.

Mål för 2018:
Vara singel och ha det roligt.
Minst en ny upplevelse under året.
Och vara mer spontan.
Göra saker som jag tycker är kul....

Oj det blev visst några nyårslöften redan. Dax att börja planer för nya äventyr.

Ovido - Quiz & Flashcards