MeMyselfAndMyBike

Alla inlägg under april 2011

Av memyselfandmybike - 6 april 2011 15:46

Hej på er!


Jo det var ett tag sen sist man var här.

Livet har gjort att jag inte har hunnit med att blogga.


Det har hänt massor i livet och det bara spinnar på i fullfart.

Jag har nu träffat en helt underbar kille som verkligen tycker om mig för den jag är. Och det känns ju riktigt skönt.

Det är som han sagt till mig allt känns så himla bra, nästan för bra. Man undrar om det kommer att hända något. Men man ska nog inte tänka på det för mycket, för då hakar man upp sig på det.


Har sökt en massa jobb men bara fått ett fåtal svar som var att jag inte fick jobbet. Men i morgon ska jag på en jobbintervju i Ljugarn. Så då får man se hur det går.


Säsong för att åka motorcykel börjar ju nu. Och jag har redan haft min premiär tur. Tog mc-kort 7/7-10. Så det känns fortfarande lite konstigt att åka i väg själv utan att han någon som är bakom än. Men jag vänjer mig nog snart. Tog en tur i söndags i solnedgången. Helt underbart.


Livet rullar alltså på som vanligt. Förutom att arbetsförmedlingen inte hjälper överhuvudtaget. Är inskriven i så kallad Jobbgaranti. Och de ska hjälpa mig med att hitta arbetsträningsplats för att jag har nedsättning som gör att jag kanske inte sk behöva söka heltidsjobb i fortsättningen. Men någon större hjälp från AF får man inte. Utan jag ska hitta plats själv för att jag har mer tid än vad de har. Dåligt tycker jag.


Men men, vi får se hur det går i sommar om jag orkar med den eller inte. Det är bara att ta en dag i taget så får man se.


Nä nu vet ni lite vad som hänt de senaste månaderna.

Tack för den här gången.

Ovido - Quiz & Flashcards