MeMyselfAndMyBike

Alla inlägg den 13 december 2010

Av memyselfandmybike - 13 december 2010 12:51

Jag har suttit och kolla på kort på mitt ex. Och undrar nu vad det var jag såg hos honom. Sen vi gjort slut så har jag bara varit arg och irriterad på hur han har varit mot mig under tiden vi var ihop.

 

Nu så undra jag vad jag såg i honom då? Visst vi hade väl det bra de första två åren sen flyttade jag in till honom. Och det var då det hela började gå utför. Nu när jag tänker tillbaka på det så undrar jag varför såg jag det inte tidigre. Det är så jag nästan blir arg på mig själv. Det var ju inte mitt fel. Jag måste acceptera det.

Det var han som var skitstöveln som inte vågade säga vad han tyckte innan det varför sent. Jag blev extremt sårad. Av att han tog det så lätt. Jag var ju kär i honom då. Men han var inte kär i mig längre och hade inte varit det på ett bra tag. Vad jag förstog på honom då.

 

Men nu är det min tur att gå vidare. Det har gått över ett halv år nu. Visst det känns fortfarnde jobbigt ibland men jag vet att jag förtjänar någon bättre än han. Någon som bryr sig om mig och älskar mig lika mycket som jag älskar den personen.

 

Känn skönt att få ur sig lite och det känns som jag verkligen kan gå vidare nu. Man får hoppas på det bästa och så får tiden utvisa vad som händer. Det finns nog någon där ute även för mig. Fast det inte känns som det ibland. Lev livet så får man se vad som händer. Ser lite positivare på tillvaron nu.

 

Tack för mig så länge.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards